Hotel Zámeček Recenze

Hodnocení hotelu

87%
Velmi dobré

dle 527 recenzí

  • Personál

    90%
  • Čistota

    90%
  • Vybavení

    87%
  • Pohodlí

    87%
  • Poměr cena/kvalita

    83%
Zobrazit recenze, které napsal:
Seřadit od:
Zobrazit:

Miluše Orctová

jednotlivec, 28.8.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
0 %
  • Příjemný persovál Dobrá kuchyně

  • Ubytování v pokoji pro vozíčkáře, takže v zrcadle jsem viděla svůj hrudník. Pod okny pokoje je staveniště, úprava parku. Bagr nebo rypadlo byly v provozu od rána do 20.30 hod večer. S ohledem na uvedené byla cena za pobyt vysoká.

Personál
0
Služby
0
Čistota
0
Komfort
0
Cena/kvalita
0

Bohuslava Pavelková

dospělý pár, 9.1.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
10 %

(bez textového hodnocení)

Personál
1
Služby
1
Čistota
1
Komfort
1
Cena/kvalita
1

Anonym

dospělý pár, 18.8.2017

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnocení
12 %
  • Hotel - jedním slovem " katastrofa" od příjezdu počínaje do odjezdu konče. Hotelové služby jsou na velmi nízké úrovni (jednání recepční, úklid, servírka v kavárně, stravování), vybavení hotelu je velmi zastaralé.

Personál
2
Služby
1
Čistota
1
Komfort
1
Cena/kvalita
1

Ivan Feninec

jednotlivec, 21.6.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
14 %
  • Hotel rozhodně neodpovídá inzerované kvalitě čtyřhvězdičkového hotelu. Špína kam se podíváte. Odjel jsem po jedné noci a budu žádat vrácení peněz. Spa jsem po zhlédnutí špíny na pokoji a na chodbách raději ani nenavštívil. Nechápu jak si mohou dovolit takto podvádět v prezentaci hotelu na internetu

  • Hotel rozhodně neodpovídá inzerované kvalitě čtyřhvězdičkového hotelu. Špína kam se podíváte. Odjel jsem po jedné noci a budu žádat vrácení peněz. Nechápu jak si mohou dovolit takto podvádět v prezentaci hotelu na internetu

Personál
3
Služby
1
Čistota
1
Komfort
1
Cena/kvalita
1

Eva Salomonová

jednotlivec, 8.10.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
18 %
  • Nelíbil se mi přístup personálu na procedurách / koupele/.

Personál
1
Služby
1
Čistota
4
Komfort
2
Cena/kvalita
1

Dagmar Hnízdová

rodina s malými dětmi, 15.12.2010

Čeština

  • Celkové hodnocení
24 %
  • Personál se snažil,ale bylnedostatečně zaškolen ohledně služeb a vybavení pokoje, kuchyně nic moc, vybavením pokoje jsou župany na procedury, ale dostanete je bez pasku, takže jsou Vám v podstatě k ničemu, čistota pokoje- ubytovali nás s malým dítětem do pokoje s plísní ve sprchovém koutu, proto jsi nejsem jistá dostatečným uklidem.

Personál
4
Služby
2
Čistota
1
Komfort
2
Cena/kvalita
3

Ing. Dušan Beneš

dospělý pár, 10.4.2012

Čeština

  • Celkové hodnocení
32 %
  • Ubytování naprosto neadekvátní k cenové skupině, špatně uklizený apartmán, recepční si v naší přítomnosti vyměňovala názory s jiným zaměstnancem nevybíravým způsobem, nedostupné připojení k internetu na pokoji. Nedoporučuji.

Personál
5
Služby
5
Čistota
2
Komfort
2
Cena/kvalita
2
Hotel Zámeček odpověděl na tuto recenzi.
Děkujeme za Vaše hodnocení. Vaše výtky se týkají nedostatků, které hotel může obratem napravit. Kdybyste reklamoval úklid apartmánu v hotelové recepci, ihned by byla zjednána náprava. V recepci byste rovněž dostal kabel pro připojení na internet.
Připomínku k chování recepční bereme na vědomí a zjednáme nápravu.
Souhlasím, že její chování za přítomnosti klienta není akceptovatelné.
Na cenu ubytování budou názory zcela jistě různé. Regionálně patříme k levnějším hotelů ve své kategorii.
Závěrem doporučuji reklamovat jakoukoliv závadu či nedostatek v kterémkoli hotelu ihned.
Martin Kubelka / Obchodní ředitel / Lázně Poděbrady, a.s.

Anonym

jednotlivec, 25.9.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
32 %
  • v porovnání s jinými Vašimi ubytovacími kapacitami (Tree of live - lázně Bělohrad), které jsem měla možnost vyzkoušet bylo toto zařízení mnohem horší.jak službami, parsonálem, kuchyní i prostředím.

Personál
5
Služby
2
Čistota
5
Komfort
2
Cena/kvalita
2

Marie Lásková

jednotlivec, 3.2.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
32 %
  • Většina lidí, kteří bydleli v hotelu trápila střevní chřipka. I my jsme z tohoto důvodu museli 31.12.2013 ráno opustit hotel. Já jsem byla ve stavu nemocných do konce ledna.

Personál
5
Služby
3
Čistota
3
Komfort
3
Cena/kvalita
2

Ladislava Blaťáková

jednotlivec, 9.5.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
38 %
  • Nedoporučuji, za tuto cenu najdete jinde lepší služby.

  • Pěkná lokalita

  • Kvalita hotelu neodpovídá ceně, WC na pokoji nemá odvětrání, v pokoji visí "mucholapka" což nevypadá nejlépe. Kvalita jídla (polopenze) velmi průměrná, personál nedoplňuje příbory, nebyly k dispozici ubrousky, obsluha nepružná bez zájmu o klienta. Procedury průměrné, pouze paní masérka stojí za pochvalu, jinak nic pro co by se do tohoto hotelu měl člověk vracet. Neupravené okolí hotelu.

Personál
5
Služby
3
Čistota
5
Komfort
5
Cena/kvalita
1

Andrea Poltierová

skupina přátel, 12.10.2009

Praha, Česká republika

  • Celkové hodnocení
40 %
  • procedury a recepce výborné, ale personál (hlavně obsluha u stravy)naprosto nedostačující,špinavé ubrusy, naprosto neprofesionální přístup, taktéž na 4* nedostatečně uklizeno,na pokoji ne fén, na 2 osoby, kterým si kryjí procedury jen jeden župan apod., se službami jsem spokojena byla, ale ve věcech ostatních jsem zklamaná byla...

Personál
2
Služby
9
Čistota
1
Komfort
5
Cena/kvalita
3

Lenka Balíková

skupina přátel, 5.1.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
44 %
  • Absolutně nás zklamalo stravování, které rozhodně neodpovídalo stravováví ve čtyřhvezdičkovému hotelu.

Personál
5
Služby
2
Čistota
8
Komfort
5
Cena/kvalita
2
Hotel Zámeček odpověděl na tuto recenzi.
Vážená paní Balíková,
litujeme, že Váš pobyt neproběhl k Vaší spokojenosti.
Vaše záporné hodnocení stravování je bohužel velmi obecné, navíc v období Vašeho pobytu jsme neregistrovali žádná další záporná hodnocení. Doporučuji, abyste případnou nespokojenost se stravováním příště vyjádřila během pobytu. Jedině tak můžeme zjednat nápravu.

S pozdravem

Martin Kubelka
Obchodní ředitel
Lázně Poděbrady, a.s.

T. 325 606 520
kubelka@lazne-podebrady.cz

Miloslava Zelenková

jednotlivec, 3.8.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
50 %
  • Byly jsme zde s kamarádkou již po několikáté, ale naposledy. Lázeňské procedury byly většinou v pořádku, ale co se zde hodně zhoršilo je stravování. Celý týden žádná změna ve snídaních, krom toho že jeden den byly místo vaječných ok vajíčka smažená(která se nedala jíst). O ostatním jídle raději ani nemluvím. Tento hotel bych rozhodně známým nedoporučila.

Personál
5
Služby
5
Čistota
5
Komfort
5
Cena/kvalita
5

Petr Varmuža

mladý pár, 17.11.2014

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
50 %
  • Hotel neodpovídá 4 hvězdám...

  • Procedury, infrasauna a koupel.

  • Strava je porad dokola. Jídla maji jiné názvy, ale stejný základ.

Personál
5
Služby
6
Čistota
6
Komfort
4
Cena/kvalita
4

Anonym

skupina přátel, 10.10.2010

Čeština

  • Celkové hodnocení
52 %
  • Hotel je na peknem miste, pokoje jsou prostorne a ciste. Co se tyka personalu ( predevsim v restauraci ), tak je to bohuzel katastrofa - nestihaji, na jidlo se ceka, personal nam prisel jak z pomocne skoly, drobky ze stolu metou na zem nebo hostovi na zidli - rozhodne to neodpovida kategorii 4 hvezdicek.

  • Hotel je na peknem miste, pokoje jsou prostorne a ciste. Co se tyka personalu ( predevsim v restauraci ), tak je to bohuzel katastrofa - nestihaji, na jidlo se ceka, personal nam prisel jak z pomocne skoly, drobky ze stolu metou na zem nebo hostovi na zidli - rozhodne to neodpovida kategorii 4 hvezdicek.

Personál
2
Služby
5
Čistota
6
Komfort
6
Cena/kvalita
7

Petra Pejsarová

ostatní, 8.7.2013

Královéhradecký kraj

  • Celkové hodnocení
52 %
  • wellnes procedury

  • naprosto žádná informovanost ani možnost jakéhokoliv vyžití (sport, kultura) šílená invaze komárů,(stačilo by do pokojů umístit elektrické strojky) velmi špatné výkony kuchaře, jídlo asi ohřívané - např. hranolky 100% hadrové, jídlo nedochucené, bez fantazie velmi drahá a malá nabídka nápojů k jídlu

Personál
9
Služby
1
Čistota
10
Komfort
5
Cena/kvalita
1

Vladimír Bomberovič

jednotlivec, 18.12.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
54 %
  • Hotel má velice dobrý obluhující personál v kuchyni (kuchaři i čísníci). Tento personál zachraňuje image hotelu. Hotel se prezentuje jako 4*. Bohužel na 4* nemá kategorizaci. Dle mých zkušeností se jedná o hotel 3*.Ubytování je ve 2-lůžkových pokojích s vlastním sociálním zařízením, kde byly cítit odpady z koupelny. Obědy a večeře byly podávány v modrém salonku, kde se také uskutečnila i podniková akce (podnikový večírek). Hosté se při večeři mohli seznámit s vzájemně se překřikujícími účastníky podnikového večírku. Bohužel došlo i k takové situaci, kdy ubytovaní hosté museli čekat na večeři, protože nebyly volné stoly a židle v důsledku podnikového večírku (u 4* hotelu výjimečné).

  • kuchyň, obsluhující personál v restauraci

  • zapáchající odpady v koupelně. podnikové akce spolu s podávanou večeři (viz výše).

Personál
8
Služby
6
Čistota
5
Komfort
5
Cena/kvalita
3

Urantugs Dorjzundui

jednotlivec, 22.9.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
54 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
5
Čistota
5
Komfort
6
Cena/kvalita
5

VRATISLAV ELIÁŠ

jednotlivec, 1.11.2010

Čeština

  • Celkové hodnocení
54 %
  • Vysoké ocenění zaslouží balneo služby - kvalita, čistota, profesionalita. Slušnou úroveň mají snídaně co do šíře i kvality nabídky. Nízká kvalita profesionality personálu (recepce,restaurace,úklid). V nabídce je způsob stravování bufetem - veskutečnosti servírované menu (oběd 2 chody,večeře 1 chod, když pominu salátový bar 7 dnů beze změny).Slušný komfort pokojů je znehodnocen dlouhodobou plísní v pokoji (D 155). Obsluha na restauraci v korkových pantoflích?!?! V menážce na stole v restauraci 3 dny odložená použitá párátka. Za celý týden pobytu nebylo ani jedenkrít ustláno, 2x luxováno a ručníky s osuškou vyměněny až na upomenutí.

Personál
3
Služby
5
Čistota
3
Komfort
7
Cena/kvalita
9

Miroslav Boš

jednotlivec, 24.10.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
56 %
  • klid příroda blízko do města i na kolonádu příjemná recepční

  • proležené matrace špína zdí v jídelně a na pokoji pavouci a pavučiny na zdech rozdílné časy léčebných kůr s partnerem nemožnost vybrat si náhradu za nechtěnou kůru

Personál
7
Služby
6
Čistota
5
Komfort
5
Cena/kvalita
5