+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Hotel Zámeček Recenze

Hodnocení hotelu

88%
Velmi dobré

dle 652 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    91%
  • Čistota

    90%
  • Vybavení

    88%
  • Pohodlí

    87%
  • Poměr cena/kvalita

    84%
Zobrazit recenze, které napsal:
Seřadit od:
Zobrazit:

p.Zdeňka jeníková

dospělý pár, 4.5.2017

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
72 %
  • Byli jsme spokojeni tak, jak vyjadřují hvězdičky výše, dět. hřiště nehodnotím.

  • Prostředí hotelu, čisté upravené okolí, dobré jídlo, služby rehabil. pracovnic vcelku dobré,. Byli jsme spokojeni, i když to u Vás není levné,ale jsou to Poděbrady.

  • Bezmoc rehab pracovnic při výpadku vody na Balneu. Litovala jsem je. Paradoxně jsem si něco podobného zažila před třemi lety, kdy Vašeho údržbáře přes vodu postihl infarkt, také byl problém.

Personál
9
Služby
6
Čistota
9
Pohodlí
7
Cena/kvalita
5

Miloslav Krejčík

dospělý pár, 24.9.2016

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
72 %
  • příjemné prostředí dobrá kuchyně nádherné ticho v nejbližším okolí vybavení pokoje

  • vana v koupelně je velmi úzká slabší úroveň poskytovaných lázeňských procedur

Personál
7
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
7

Anonym

skupina přátel, 4.1.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
72 %

(bez textového hodnocení)

Personál
7
Služby
7
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6

František Hlavatý

jednotlivec, 14.9.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
72 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
7
Čistota
7
Pohodlí
7
Cena/kvalita
7

irena houssein

ostatní, 25.7.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
72 %
  • prostredi je krasne a tiche

  • Pokoje nemaji vzduchovou klimatizaci a hotel nema vlastni bazen. Jidlo bylo nekdy hrozne dobre , ale nekdy naopak hrozne. Myslim , ze zalezelo na kuchari v ten den. Take vyber nebyl velky , jenom ze 3 jidel . Na Hotel ze **** bych si predstavovala alespon vyber z 5 jidel. Vsechny salaty byly teple - ne chlazene, a zeleny salat byl vzdy utopeny v nejake majoneze nebo jogurtu. Nebyla tam pitna voda nebo Podebradska mineralni voda na stolech.

Personál
10
Služby
5
Čistota
10
Pohodlí
5
Cena/kvalita
6

Jana Hübnerová

skupina přátel, 20.10.2014

Pardubický kraj

  • Celkové hodnocení
72 %
  • lepší průměr

  • moc milá a ochotná paní recepční

  • nemožnost dokoupení procedůr

Personál
10
Služby
5
Čistota
7
Pohodlí
7
Cena/kvalita
7

Monika Odvárková

jednotlivec, 6.8.2014

Liberecký kraj

  • Celkové hodnocení
72 %
  • prostředí strava procedury

  • pavouk v posteli roztrhaný župan

Personál
8
Služby
8
Čistota
7
Pohodlí
6
Cena/kvalita
7

Jaroslav Tůma

dospělý pár, 4.10.2013

Vysočina kraj

  • Celkové hodnocení
72 %
  • měli jsme příjemný pobyt

Personál
6
Služby
7
Čistota
6
Pohodlí
9
Cena/kvalita
8

Pavel Klimek

jednotlivec, 8.10.2012

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnocení
72 %
  • Celkově velmi dobré.

  • Občerstvení v Modrém salonku-nekvalitní /suché zákusky/,nekvalitní víno.

Personál
6
Služby
7
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
7

Anonym

jednotlivec, 14.11.2011

Hradec Králové ČR

  • Celkové hodnocení
72 %
  • Vstricny personal, prijemne recepcni, bohate snidane i vecere. Cisty, prostorny pokoj, ale mel jediny nedostatek - malou postel.

Personál
8
Služby
7
Čistota
8
Pohodlí
7
Cena/kvalita
6

Martina Holcová

skupina přátel, 30.11.2009

Čeština

  • Celkové hodnocení
72 %
  • Hotel je velmi hezky a účelně zařízen, pokoje jsou čisté a překvapivě prostorné. Procedury odpovídají předpokladu, občas jako na běžícím pásu. Naprosto katastrofální je stravování, které je sice chutné ale díky špatné organizaci a zázemí naprosto nefunkční. Někteří dokonce ani nedostali v neděli oběd, protože to po hodině a půl čekání prostě vzdali. Při smažených pokrmech páchl celý hotel. Budeme psát oficiální stížnost přímo do hotelu.

Personál
9
Služby
1
Čistota
10
Pohodlí
9
Cena/kvalita
7

Jarmila Kubátová

dospělý pár, 13.9.2019

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
74 %
  • Regionální muzeum Procházky podél Labe Minerální pramen přímo v hotelu Modrý salonek

  • Přestavba parkoviště Parkování pod okny Absence bazénu

Personál
8
Služby
8
Čistota
6
Pohodlí
8
Cena/kvalita
7

Eva Činčerová

dospělý pár, 10.9.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
74 %
  • Prostředí hotelu bylo příjemné Výborné jídlo a vždy jsme našli místo k sezení Fajn byly procházky podél Labe i po městě V cukrárně Milano vaří výborné espresso

  • Trochu vadil hluk při rekonstrukci parkoviště a dalších úprav, ale chápu, je toho třeba Krásná kavárna, ale malý výběr dortů a nedobrá káva

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
7
Cena/kvalita
6

Věra Matoušková

dospělý pár, 28.3.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
74 %
  • až na plíseň v postelích vše v pořádku

  • plíseň v postelích

Personál
9
Služby
9
Čistota
5
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6

Dana Svobodová

jednotlivec, 10.9.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
74 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
7

Petr Melichar

dospělý pár, 19.3.2018

Královéhradecký kraj

  • Celkové hodnocení
74 %
  • Klidné prostředí mimo centrum, procedury v hotelu, známé prostředí.

  • Počasí, které onemocnite.

Personál
8
Služby
8
Čistota
6
Pohodlí
8
Cena/kvalita
7

Vlastimil Karfík

dospělý pár, 11.1.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
74 %
  • Zámecká tradiční atmosféra Procedury Obsluha v kavárně, vstřícná a přátelská

  • Vybavení pokojů a příslušenství ve své většině neodpovídá evropské úrovni čtyřhvězdičkového hotelu

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
7
Cena/kvalita
6

Jaroslav Tůma

dospělý pár, 26.3.2016

Vysočina kraj

  • Celkové hodnocení
74 %

(bez textového hodnocení)

Personál
7
Služby
7
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
7

Zděnka Kuzmíková

jednotlivec, 25.8.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
74 %
  • nejvice se mi libily procedury,protoze byly v dome,kde jsem byla ubytovana.

  • nebyla jsem spokojena ze stravou,veprove medailonky byli tvrde,vetsinou strava byla bez chute,myslim obedy a vecere.A take maly vyber stravy,dale mi na pokoji chybela klimatizace docela.A chybel mi odvoz od hotelu k nadrazi.

Personál
10
Služby
7
Čistota
6
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6
Hotel Zámeček odpověděl na tuto recenzi.
Děkujeme za hodnocení. Velice nás mrzí, že jste nebyla spokojená s kvalitou naší kuchyně. V případě jakéhokoliv nedostatku ve stravě, neváhejte oslovit naší milou obsluhu, která Vám ráda bude nápomocná s řešením jakýchkoliv nedostatků. Klimatizaci bohužel neposkytuje žádný z okolních hotelů a službu "odvoz do hotelu" náš hotel bohužel neposkytuje. Nicméně budeme uvažovat o zřízení této služby do budoucna.

Lenka Brejníková

jednotlivec, 8.12.2014

Jihočeský kraj

  • Celkové hodnocení
74 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
7
Pohodlí
7
Cena/kvalita
7