+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Hotel Zámeček Recenze

Hodnocení hotelu

88%
Velmi dobré

dle 652 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    91%
  • Čistota

    90%
  • Vybavení

    88%
  • Pohodlí

    87%
  • Poměr cena/kvalita

    84%
Zobrazit recenze, které napsal:
Seřadit od:
Zobrazit:

Hana Tamchynová

jednotlivec, 22.7.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
74 %
  • Wellness víkend pro ženy včetně balíčeku procedur, polopenze - celkově jsem byla spokojená (pátek odpoledne - Neděle dopoledne): Poloha Zámečku výborná - blízko kolonádě a centra, velmi hezké a dobře vybavené pokoje, strava - chutná, výběr (večeře výběr 3 jídel + saláty a ovoce volně), procedury (krom solné jeskyně) přímo v objektu, župan k dispozici zdarma. Nevýhoda: rozpis procedur předem daný (zjistíte při příjezdu) - z kapacitních a časových důvodů není možné přiobjednat (a zaplatit si) další procedury (rozpis končí v pátek odpoledne do cca 15: hod, procedury pak už jednak obsazené, jednak nelze přiobjednat - nutno jít ke konkurenci. Procedury (masáž) jen v základním rozsahu - krátké.

  • + poloha Zámečku (blízko centra, kolonády) + hezky zařízené pokoje + chutná strava, dobrý výběr + župan zdarma + procedury přímo v objektu (krom solné jeskyně) + minerální pramen přímo v objektu volně k dispozici

  • - drahý minibar na pokoji (vzhledem k blízkosti obchodů nevyužitý) - procedury (masáž) pouze v základním -krátkém rozsahu - na teoretickou možnost přiobjednání procedur nejsou klienti předem ani při příjezdu upozorněni (později už nelze a není ani volná kapacita). - V případě komerčního (a komerčně placeného) pobytu očekávám možnost objednání a placení dalších služeb, nutnost hledat je a platit u konkurence mi přijde nepochopitelná (i z podnikatelského hlediska..).

Personál
8
Služby
7
Čistota
9
Pohodlí
7
Cena/kvalita
6

JOSEF A VLASTA JANÁKOVI

jednotlivec, 20.6.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
74 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
7
Čistota
10
Pohodlí
7
Cena/kvalita
7

Dagmar Korbová

dospělý pár, 3.10.2010

Čeština

  • Celkové hodnocení
75 %
  • Po dlouhém váhání jsem se rozhodla ohodnotit pobyt v hotelu Zámeček v Poděbradech,který se honosí 4*,bohužel neoprávněně.Proč?Pro mně a manžela jsem objednala pobyt "pro ni a pro něho"v tomto hotelu,protože jsme se rozhodli po dlouhé době vyrazit na skvělé místo,kde bude o nás postaráno a tento hotel se jevil, že by naše nároky mohl splnit.V sobotu cca po 16.hodině jsme dorazili do Poděbrad-bohužel hotel jsme nemohli najít,tak jsme volali na všechna možná čísla ,která jsme měli k dispozici ,bohužel marně.Nakonec jsme hotel našli,velmi krásná budova-nedá se přehlédnout.Na recepci nám bylo sděleno,že o víkendu se na recepci nedovoláme ,protože call centrum na které jsou směrovány všechny telefonáty do hotelu nefunguje.Další zprávou pro nás bylo ,že jsme před čtvrt hodinou měli proceduru-přitom jsme hlásili příjezd po čtvrté hodině.Dostali jsme klíč a vyrazili na pokoj.Bohužel jsme měli pokoj objednaný s manželskou postelí a dostali jsme pokoj s postelemi od sebe.Protože to v některých hotelech nemají rádi,nechtěli jsme "šoupat"postelemi a chtěli jsme z telefonu na pokoji volat recepci-bohužel nikde nebylo číslo.Šli jsme tedy zpátky dolů na recepci a řekli jsme recepční, že postele jsou od sebe co s tím.Řekla že půjde postele přesunout.Manžel řekl,že to udělá sám(prostě je kavalír).Na pokoji jsme postel posunuli ,pod postelí byl dlouho neuklízený binec.Vlasy,chlupy,papíry.Tak zase dole na recepci,požádali jsme slečnu aby zavolala pokojskou.Bohužel pokojská o víkendu taky nefunguje,proto asi za dvacet minut přišla zase recepční s tím, že nemohla najít vysavač a binec vysála.....Vyrazili jsme do restaurace ,kde jsme začínali pobyt večeří..Nechali jsme si přinést vinný lístek.Objednala jsem zdůrazňuji ROČNÍKOVÉ víno Modrý portugal 2007.Servírka přišla ke stolu a otvírala láhev, všimli jsme si, že je to ročník 2009.Na naši poznámku že jsme měli objednán jiný ročník za jinou cenu ,nám bylo odpovězeno,že tu stejně nic jiného nemají a jestli si to víno teda necháme,když už ho začala otvírat.Nejsme žádní znalci ,ale jsme zvyklí že už v téměř každé putyce proběhne otvírání láhve aspoň trochu standardně tj.prezentace lahve,otevření,čichnutí ke korku,korek na talíři se dá ke kontrole hostovi,otření hrdla lahve,nalití hostovi,který degustuje,po odsouhlasení nalití druhému hostovi,dolití ochutnávajícímu...Bohužel v čtyřhvězdičkovém hotelu v Poděbradech se to dělá následovně-otevřou láhev kterou jste si neobjednal,nalijí jednomu hostovi ,druhému a hotovo.Navíc jednalo se o červené víno a bylo vytaženo z lednice.Za tento servis nám bylo účtováno 180kč,-což byla cena námi objednaného ročníku 2007 nikoliv 2009.Druhý den ráno jsme vyrazili na snídani,použité suroviny jako konzumní šunka-tedy šunka nejnižší kvality,rohlíky ,chleba ,žádné celozrnné pečivo atd rozhodně neodpovídají standardům 4*hotelu.Každopádně jsme asi dorazili pozdě-došly koláčky,manžel požádal číšníka,jestli by mohl přinést něco sladkého ke kávě.Číšník byl evidentně zaskočen,každopádně po deseti minutách dorazil s plundrovým pečivem.Bohužel uvnitř bylo ještě zmrzlé.Co k tomu dodat?V průběhu dne jsme si užívali na procedurách-služby paní lázeňské byly skvělé,tak jsme se rozhodli dokoupit si ještě procedury asi za tři tisíce.Na recepci nám ale bylo řečeno,že si to musíme nejdřív rezervovat v nějakém rezervačním systému a ten bude aktivní až ráno.Požádala nás ať to ráno připomeneme její kolegyni na recepci.Ráno jsme se zase vydali na recepci na které za pultem seděla slečna sledující ranní TV program.Naším příchodem se evidentně nenechala rušit ,čekala jsem aspoň na pozdrav ..Nepřišel..Začala jsem sama dobrý den odpověď"no čím Vám můžu pomoci..,objednali jsme si ještě procedury říkám,jó vy ste ňáká paní Kobrová,hmm tak procedury nebudou nenašla jsem Vás v rezervačním systému,musíte mně nahlásit číslo z těch papírů co jste dostala..Už mírně podrážděným tónem jsem řekla že se jmenuji Korbová a že žádná čísla už hledat nebudu.Za deset minut nám na pokoj volala "recepční"s tím ,že Kobrová tam není,ale Korbová jo a že teda ty procedury budou.(Ještě že ta dobrá žena nás zkusila najít znovu podle správného jména,jinak by procedury nebyly(ostatně vše stejně nebylo protože na všechny procedury je pouze jeden pracovník) Vydali jsme se na naši druhou snídani ve čtyřhvězdičkovém hotelu v Poděbradech.V restauraci nás omráčil počet personálu tři zřejmě učni,neustále kroužící kolem poloprázdného švédského stolu,zřejmě mistrová opírající se o omlácený sloup(4*hotel)a servírka.Učeň nám sdělil,že nejsou rohlíky.V nabídce zůstal pouze chleba.Čekala jsem, že když už nastane něco tak trapného strčí někdo učňovi stovku a pošle ho do nejbližšího krámu pro rohlíky a ten trapas zachrání..Čekala jsem marně...Nejhorší okamžik přišel,když do restaurace vkročilo asi osm zahraničních hostů,to jsem se opravdu styděla za celou akciovou společnost Lázně Poděbrady,jejíž představitelé si jistě plácají po ramenou jak ten bussines umí dělat.Vkročili hosté,evidentně tam byli poprvé,učni stáli ČUMĚLI a to už jsem nemohla vydržet a šla jsem hledat tu mistrovou aby proboha ty děti poučila že aspoň pozdravit by měli.Mistrová se objevila opřela se o sloup a "čuměla" bez pozdravu taky.Hosti evidentně tápali po pečivu a něčem na snídani,ale marně.Pobyt v lázních Poděbrady byla katastrofa.Dvě noci nás tady stály téměř osm tisíc a za to že jsme bydleli ve čtyřhvězdičkovém :o))) hotelu jsme dopláceli 1200kč.Neuvěřitelné....Za celou dobu jsem v hotelu nepotkala provozního,nebo někoho kdo by za celý ten ansábl zodpovídal,každá situace z těch co se tam stala se dala řešit elegantně a na úrovni.Bohužel je vše o lidecha evidentně v Hotelu Zámeček to nefunguje ani systémově.Po všech těch zkušenostech ani nepředpokládám, že by tyto řádky někdo z Lázní Poděbrady vůbec četl a když jo určitě se tomu hluboce a srdečně zasmějí jaká to asi psala osoba.Věřím, že ale potencionální klienti ,kteří znají hodnotu svých peněz zvolí ke svému pobytu jiný podnik.Ostatně šunkáč a chleba(rohlík došel)dostanete v hospodě Na růžku v každé vesnici s tím rozdílem že majitel té palírny k Vám bude aspoň úslužný.Dagmar Korbová

Personál
0
Služby
0
Čistota
5
Pohodlí
10
Cena/kvalita
0

Anonym

jednotlivec, 1.7.2023

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
76 %
  • Celkové prostředí hotelu pěkné, okolí rozkvetlé, udržované. Strava chutná odpovídající ceně.

  • Nevím kde jinde, ale na pokoji č. 108 neskutečně tvrdé matrace. Procedury nerozložené v čase ale tři v jeden den hned za sebou. cca od 12:45 do 14:15

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
8

Vladimíra Jilková dopravní

ostatní, 25.7.2021

Olomoucký kraj

  • Celkové hodnocení
76 %
  • krásné parky a okolí,dopravní obslužnost,

  • Namražená lednice v uzavřeném prostoru,velmi nekvalitní toaletní papír, přicpaný odpad u vany p.č 105, vhodná by byla protiskluzová podložka do vany.

Personál
8
Služby
8
Čistota
6
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 7.6.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
76 %
  • Milá obsluha recepce, výtečné jídlo i profesionální obsluha v restauraci.

  • Balneo.

Personál
8
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Maruše Havlíčková

ostatní, 23.9.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
76 %
  • S pobytem jsme byly spokojené.Porovnáme - li však procedury,které jsme absolvovaly Luhačovicích,tak byly na vyšší úrovni, co se týká délky i provedení a cenové relace. Jinak personál ochotný,vstřícný,jídlo chutné,pro nás dostačující.

  • Klidné,pěkné prostředí Ochotný,milý personál Pestré,snídaně,hlavní jídla chutná

  • Nelíbíla se nám upravenost parku,hlavně při vstupu do Zámečku a nedokončené úpravy při vstupu od brány do budovy

Personál
9
Služby
7
Čistota
8
Pohodlí
7
Cena/kvalita
7

Anonym

dospělý pár, 12.9.2019

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
76 %
  • Pohodové a klidné prostředí. Klidná lokalita v blízkosti centra, dobrá dostupnost .

Personál
8
Služby
7
Čistota
9
Pohodlí
6
Cena/kvalita
8

Miroslav Havel

jednotlivec, 19.11.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
76 %
  • Velice slušný hotel, ubytování a strava však odpovídá spíše jen ***. Zejména jídlo je fakt slabé co do sortimentu. Personál však velice milý a ochotný. Wellness program na klasické české lázeňské úrovni se všemi plusy i mínusy.

  • Ochota a profesionální přístup zaměstnanců balneo provozu, pokojská, recepce a obsluha v restauraci.

  • Rozsah a sortiment snídaní a večeří je velice slabý. Jídlo je sice chutné, ale tak na úrovni ** nebo *** hotelu.

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Lucie Novotná

skupina přátel, 2.10.2018

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
76 %
  • Líbilo se mi prostředí, možnost zapůjčení kola (ve velmi dobrém technickém stavu). Velmi příjemný a ochotný personál na recepci.

  • Některý personál na procedurách ne zrovna příjemný. Pokud jsem se sama nezeptala, sám nic neřekne např. zeptat se, zda jsem už byla na dané proceduře a pokud ne, ráda si nechám vysvětlit do čeho jdu a na jak dlouho!

Personál
5
Služby
7
Čistota
9
Pohodlí
8
Cena/kvalita
9

Pavla Šmiřáková

jednotlivec, 2.1.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
76 %
  • Skoda, ze jsme nevedeli, ze na tyto pobyty jezdi lide uplne jine vekove kategorie.

Personál
10
Služby
9
Čistota
9
Pohodlí
5
Cena/kvalita
5

Ladislav Vejtruba

dospělý pár, 2.8.2014

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
76 %
  • Klidné prostředí nedaleko centra, výhoda - většina procedur přímo v hotelu, vynikající stravování (prostředí, kvalitní strava, velikost porcí), ochotný personál. Vyšší cena odpovídá kvalitě služeb (TV,Wi-Fi,internet,chladnička s doplňovaným sortimentem). Jedinou výhradu máme k absenci klimatizace (i za úhradu). Při teplotách cca 30°stupňů nepomáhají ani plně otevřená okna.

  • - procedury v místě - ochotný personál - kvalitní strava - klidné prostředí

  • - poskytnuté župany, nesly vysoký stupeň opotřebovanosti

Personál
10
Služby
10
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Anonym

dospělý pár, 4.2.2013

Liberecký kraj

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
7
Služby
7
Čistota
9
Pohodlí
9
Cena/kvalita
6

Pavlína Soukupová

dospělý pár, 20.6.2012

Čeština

  • Celkové hodnocení
76 %
  • Krásný hotel i okolí... příjemní lidé v druhé směně, dobré jídlo; výborné procedury.

  • První směna nepříjemná, jídlo nic moc

Personál
7
Služby
10
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
7

Kateřina Ďoubalová

jednotlivec, 27.1.2012

poděbrady

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
7
Služby
6
Čistota
10
Pohodlí
9
Cena/kvalita
6

Pavel Šurýn

dospělý pár, 9.8.2010

Čeština

  • Celkové hodnocení
76 %
  • Hotel bezproblémový, kvalita minutkové kuchyně příšerná. Ze 4 jídel se tři nedala jíst. Biftek přesušený, pstruh taktéž, kapr se rozsypával a byly servírovány ocasní partie plné kostí. No a nejhorší KACHNÍ PRSÍČKA NA POMERANČÍCH. Prsa vykrojená z již upečené kachny, opečená znova s kousky kůže, naprosto nepoživatelné, tvrdé a seschlé maso. Vizuelně úprava jídel také velmi špatná, Naházeno na talíře HALABALA. Hotelové kuchyni se zdaleka vyhněte, radši večer zajděte do hotelu TLAPÁK. Taky žádný zázrak, ale o 100 až 200% lepší, za stejných předražených lázeňských cen.

Personál
10
Služby
5
Čistota
9
Pohodlí
7
Cena/kvalita
7

Tereza Koucká

mladý pár, 3.5.2010

Čeština

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
7
Cena/kvalita
7

Zuzana Blažejová

skupina přátel, 22.2.2010

Čeština

  • Celkové hodnocení
76 %
  • špatná kuchyně

Personál
10
Služby
3
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
5

Poplužníková Marcela

jednotlivec, 20.7.2020

Liberecký kraj

  • Celkové hodnocení
78 %
  • Ubytování v hotelu i personál velmi příjemný, ráda si pobyt zopakuji

Personál
8
Služby
9
Čistota
6
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

jaroslav Vlk

dospělý pár, 19.6.2020

Čeština

  • Celkové hodnocení
78 %
  • vprostředí vybavenost budovy a zařízení pokoje

  • nevhodně zvolený termín ,protože probíhly stavební úpravy hlučnost

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
7