0048 222 062 181
Pon. - Pt.: 8am – 8pm Sob. - Niedz.: 9am – 4pm

Hotel Zámeček Recenzje

Ocena hotelu

88%
Bardzo dobrze

by 652 reviews

How do we collect reviews?

  • Personel

    91%
  • Czystość

    90%
  • Wyposażenie

    88%
  • Komfort

    87%
  • Cena

    84%
Wyświetl recenzje napisane przez:
Sortuj według:
Show:

Miluše Orctová

podróżujący w pojedynkę, 28.8.2019

Čeština

  • Cena ogólna
0 %
  • Příjemný persovál Dobrá kuchyně

  • Ubytování v pokoji pro vozíčkáře, takže v zrcadle jsem viděla svůj hrudník. Pod okny pokoje je staveniště, úprava parku. Bagr nebo rypadlo byly v provozu od rána do 20.30 hod večer. S ohledem na uvedené byla cena za pobyt vysoká.

Personel
0
Usługi
0
Czystość
0
Komfort
0
Value/money
0

Bohuslava Pavelková

para, 9.1.2011

Čeština

  • Cena ogólna
10 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
1
Usługi
1
Czystość
1
Komfort
1
Value/money
1

Anonim

para, 18.8.2017

Jihomoravský kraj

  • Cena ogólna
12 %
  • Hotel - jedním slovem " katastrofa" od příjezdu počínaje do odjezdu konče. Hotelové služby jsou na velmi nízké úrovni (jednání recepční, úklid, servírka v kavárně, stravování), vybavení hotelu je velmi zastaralé.

Personel
2
Usługi
1
Czystość
1
Komfort
1
Value/money
1

Ivan Feninec

podróżujący w pojedynkę, 21.6.2016

Čeština

  • Cena ogólna
14 %
  • Hotel rozhodně neodpovídá inzerované kvalitě čtyřhvězdičkového hotelu. Špína kam se podíváte. Odjel jsem po jedné noci a budu žádat vrácení peněz. Spa jsem po zhlédnutí špíny na pokoji a na chodbách raději ani nenavštívil. Nechápu jak si mohou dovolit takto podvádět v prezentaci hotelu na internetu

  • Hotel rozhodně neodpovídá inzerované kvalitě čtyřhvězdičkového hotelu. Špína kam se podíváte. Odjel jsem po jedné noci a budu žádat vrácení peněz. Nechápu jak si mohou dovolit takto podvádět v prezentaci hotelu na internetu

Personel
3
Usługi
1
Czystość
1
Komfort
1
Value/money
1

Eva Salomonová

podróżujący w pojedynkę, 8.10.2019

Čeština

  • Cena ogólna
18 %
  • Nelíbil se mi přístup personálu na procedurách / koupele/.

Personel
1
Usługi
1
Czystość
4
Komfort
2
Value/money
1

Dagmar Hnízdová

rodzina z małym dzieckiem, 15.12.2010

Čeština

  • Cena ogólna
24 %
  • Personál se snažil,ale bylnedostatečně zaškolen ohledně služeb a vybavení pokoje, kuchyně nic moc, vybavením pokoje jsou župany na procedury, ale dostanete je bez pasku, takže jsou Vám v podstatě k ničemu, čistota pokoje- ubytovali nás s malým dítětem do pokoje s plísní ve sprchovém koutu, proto jsi nejsem jistá dostatečným uklidem.

Personel
4
Usługi
2
Czystość
1
Komfort
2
Value/money
3

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 29.8.2022

Hl.m.Praha

  • Cena ogólna
32 %
  • Špatně řešený vchod od parkoviště do budovy. Procházet kuframa přes balneo provoz,pak jídelna a nakonec recepce??? Špatně. Chování recepčních, snad ani nehodnotitelne.

  • Procedury + obsluha v jídelně a ochota číšníka, nevím jméno, ale velké Dík.

  • Modrý salónek- hrozná vetešárna,přeplácano, těch umělých a suchých kytek by mělo byt méně, špatná obsluha. Pokud by se méně mluvilo a více obsluhovalo,bylo by na 4 hvězdy SUPER.

Personel
4
Usługi
4
Czystość
4
Komfort
2
Value/money
2

Marie Lásková

podróżujący w pojedynkę, 3.2.2014

Čeština

  • Cena ogólna
32 %
  • Většina lidí, kteří bydleli v hotelu trápila střevní chřipka. I my jsme z tohoto důvodu museli 31.12.2013 ráno opustit hotel. Já jsem byla ve stavu nemocných do konce ledna.

Personel
5
Usługi
3
Czystość
3
Komfort
3
Value/money
2

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 25.9.2013

Čeština

  • Cena ogólna
32 %
  • v porovnání s jinými Vašimi ubytovacími kapacitami (Tree of live - lázně Bělohrad), které jsem měla možnost vyzkoušet bylo toto zařízení mnohem horší.jak službami, parsonálem, kuchyní i prostředím.

Personel
5
Usługi
2
Czystość
5
Komfort
2
Value/money
2

Ing. Dušan Beneš

para, 10.4.2012

Čeština

  • Cena ogólna
32 %
  • Ubytování naprosto neadekvátní k cenové skupině, špatně uklizený apartmán, recepční si v naší přítomnosti vyměňovala názory s jiným zaměstnancem nevybíravým způsobem, nedostupné připojení k internetu na pokoji. Nedoporučuji.

Personel
5
Usługi
5
Czystość
2
Komfort
2
Value/money
2
Hotel Zámeček replied to this review.
Děkujeme za Vaše hodnocení. Vaše výtky se týkají nedostatků, které hotel může obratem napravit. Kdybyste reklamoval úklid apartmánu v hotelové recepci, ihned by byla zjednána náprava. V recepci byste rovněž dostal kabel pro připojení na internet.
Připomínku k chování recepční bereme na vědomí a zjednáme nápravu.
Souhlasím, že její chování za přítomnosti klienta není akceptovatelné.
Na cenu ubytování budou názory zcela jistě různé. Regionálně patříme k levnějším hotelů ve své kategorii.
Závěrem doporučuji reklamovat jakoukoliv závadu či nedostatek v kterémkoli hotelu ihned.
Martin Kubelka / Obchodní ředitel / Lázně Poděbrady, a.s.

Ladislava Blaťáková

podróżujący w pojedynkę, 9.5.2017

Čeština

  • Cena ogólna
38 %
  • Nedoporučuji, za tuto cenu najdete jinde lepší služby.

  • Pěkná lokalita

  • Kvalita hotelu neodpovídá ceně, WC na pokoji nemá odvětrání, v pokoji visí "mucholapka" což nevypadá nejlépe. Kvalita jídla (polopenze) velmi průměrná, personál nedoplňuje příbory, nebyly k dispozici ubrousky, obsluha nepružná bez zájmu o klienta. Procedury průměrné, pouze paní masérka stojí za pochvalu, jinak nic pro co by se do tohoto hotelu měl člověk vracet. Neupravené okolí hotelu.

Personel
5
Usługi
3
Czystość
5
Komfort
5
Value/money
1

Lenka Třešňáková

podróżujący w pojedynkę, 24.6.2021

Hl.m.Praha

  • Cena ogólna
40 %
  • Jídlo v hotelové restauraci bylo dobré, milá a usměvavá číšnice.

  • Nezájem recepční o změnu procedury, nebo jinak vyřešit problém, hotel nemá nikde nabídku taxi, který by přivezl hosty, na pokoji není ventilace, nevyhovující polštář, zavřený Modrý salónek v sezoně ???

Personel
4
Usługi
4
Czystość
4
Komfort
2
Value/money
6

Andrea Poltierová

grupa przyjaciół, 12.10.2009

Praha, Česká republika

  • Cena ogólna
40 %
  • procedury a recepce výborné, ale personál (hlavně obsluha u stravy)naprosto nedostačující,špinavé ubrusy, naprosto neprofesionální přístup, taktéž na 4* nedostatečně uklizeno,na pokoji ne fén, na 2 osoby, kterým si kryjí procedury jen jeden župan apod., se službami jsem spokojena byla, ale ve věcech ostatních jsem zklamaná byla...

Personel
2
Usługi
9
Czystość
1
Komfort
5
Value/money
3

Lenka Balíková

grupa przyjaciół, 5.1.2015

Čeština

  • Cena ogólna
44 %
  • Absolutně nás zklamalo stravování, které rozhodně neodpovídalo stravováví ve čtyřhvezdičkovému hotelu.

Personel
5
Usługi
2
Czystość
8
Komfort
5
Value/money
2
Hotel Zámeček replied to this review.
Vážená paní Balíková,
litujeme, že Váš pobyt neproběhl k Vaší spokojenosti.
Vaše záporné hodnocení stravování je bohužel velmi obecné, navíc v období Vašeho pobytu jsme neregistrovali žádná další záporná hodnocení. Doporučuji, abyste případnou nespokojenost se stravováním příště vyjádřila během pobytu. Jedině tak můžeme zjednat nápravu.

S pozdravem

Martin Kubelka
Obchodní ředitel
Lázně Poděbrady, a.s.

T. 325 606 520
[email protected]

Miloslava Zelenková

podróżujący w pojedynkę, 3.8.2016

Čeština

  • Cena ogólna
50 %
  • Byly jsme zde s kamarádkou již po několikáté, ale naposledy. Lázeňské procedury byly většinou v pořádku, ale co se zde hodně zhoršilo je stravování. Celý týden žádná změna ve snídaních, krom toho že jeden den byly místo vaječných ok vajíčka smažená(která se nedala jíst). O ostatním jídle raději ani nemluvím. Tento hotel bych rozhodně známým nedoporučila.

Personel
5
Usługi
5
Czystość
5
Komfort
5
Value/money
5

Petr Varmuža

dorośli, 17.11.2014

Středočeský kraj

  • Cena ogólna
50 %
  • Hotel neodpovídá 4 hvězdám...

  • Procedury, infrasauna a koupel.

  • Strava je porad dokola. Jídla maji jiné názvy, ale stejný základ.

Personel
5
Usługi
6
Czystość
6
Komfort
4
Value/money
4

Irena Petrovičová

podróżujący w pojedynkę, 21.8.2022

Hl.m.Praha

  • Cena ogólna
52 %
  • Můj pobyt v hotelu zámeček byl ucházející. Nejlépe hodnotím stravu a obsluhu v restauraci a krásné upravené okolí. Procedury byly dobré některé jsem si ještě dokoupila. Protože mi bude 78 let, měnila jsem pokoj s vanou za pokoj se sprchou. Velmi vstřícná recepční. Ani u procedur ani v koupelně nebyla dostupná protiskluzová podložka, pro vystupování z vany nebo ze sprchy. Telefon na pokoji byl celou dobu mimo provoz, v pokoji v posteli byli mravenci. Nebylo pro mne příjemné ani cesta ve vedru do komplexu nebylo do komplexu Libenský.

Personel
6
Usługi
6
Czystość
4
Komfort
4
Value/money
6

Petra Pejsarová

inna grupa, 8.7.2013

Královéhradecký kraj

  • Cena ogólna
52 %
  • wellnes procedury

  • naprosto žádná informovanost ani možnost jakéhokoliv vyžití (sport, kultura) šílená invaze komárů,(stačilo by do pokojů umístit elektrické strojky) velmi špatné výkony kuchaře, jídlo asi ohřívané - např. hranolky 100% hadrové, jídlo nedochucené, bez fantazie velmi drahá a malá nabídka nápojů k jídlu

Personel
9
Usługi
1
Czystość
10
Komfort
5
Value/money
1

Anonim

grupa przyjaciół, 10.10.2010

Čeština

  • Cena ogólna
52 %
  • Hotel je na peknem miste, pokoje jsou prostorne a ciste. Co se tyka personalu ( predevsim v restauraci ), tak je to bohuzel katastrofa - nestihaji, na jidlo se ceka, personal nam prisel jak z pomocne skoly, drobky ze stolu metou na zem nebo hostovi na zidli - rozhodne to neodpovida kategorii 4 hvezdicek.

  • Hotel je na peknem miste, pokoje jsou prostorne a ciste. Co se tyka personalu ( predevsim v restauraci ), tak je to bohuzel katastrofa - nestihaji, na jidlo se ceka, personal nam prisel jak z pomocne skoly, drobky ze stolu metou na zem nebo hostovi na zidli - rozhodne to neodpovida kategorii 4 hvezdicek.

Personel
2
Usługi
5
Czystość
6
Komfort
6
Value/money
7

Urantugs Dorjzundui

podróżujący w pojedynkę, 22.9.2018

Čeština

  • Cena ogólna
54 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
6
Usługi
5
Czystość
5
Komfort
6
Value/money
5