+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Hotel Zámeček Bewertungen

Hotelbewertung

88%
Sehr gut

von 654 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    91%
  • Sauberkeit

    91%
  • Ausstattung

    88%
  • Komfort

    87%
  • Preis-Leistungverhältnis

    84%
Bewertungen anzeigen von:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Vladimír Bomberovič

Einzelreisender, 18.12.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
54 %
  • Hotel má velice dobrý obluhující personál v kuchyni (kuchaři i čísníci). Tento personál zachraňuje image hotelu. Hotel se prezentuje jako 4*. Bohužel na 4* nemá kategorizaci. Dle mých zkušeností se jedná o hotel 3*.Ubytování je ve 2-lůžkových pokojích s vlastním sociálním zařízením, kde byly cítit odpady z koupelny. Obědy a večeře byly podávány v modrém salonku, kde se také uskutečnila i podniková akce (podnikový večírek). Hosté se při večeři mohli seznámit s vzájemně se překřikujícími účastníky podnikového večírku. Bohužel došlo i k takové situaci, kdy ubytovaní hosté museli čekat na večeři, protože nebyly volné stoly a židle v důsledku podnikového večírku (u 4* hotelu výjimečné).

  • kuchyň, obsluhující personál v restauraci

  • zapáchající odpady v koupelně. podnikové akce spolu s podávanou večeři (viz výše).

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
5
Komfort
5
Wert/Geld
3

VRATISLAV ELIÁŠ

Einzelreisender, 1.11.2010

Čeština

  • Gesamtbewertung
54 %
  • Vysoké ocenění zaslouží balneo služby - kvalita, čistota, profesionalita. Slušnou úroveň mají snídaně co do šíře i kvality nabídky. Nízká kvalita profesionality personálu (recepce,restaurace,úklid). V nabídce je způsob stravování bufetem - veskutečnosti servírované menu (oběd 2 chody,večeře 1 chod, když pominu salátový bar 7 dnů beze změny).Slušný komfort pokojů je znehodnocen dlouhodobou plísní v pokoji (D 155). Obsluha na restauraci v korkových pantoflích?!?! V menážce na stole v restauraci 3 dny odložená použitá párátka. Za celý týden pobytu nebylo ani jedenkrít ustláno, 2x luxováno a ručníky s osuškou vyměněny až na upomenutí.

Persönlich
3
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
3
Komfort
7
Wert/Geld
9

Anonym

Gruppe von Freunden, 29.3.2022

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
56 %
  • Měly jsme objednaný 2x dvoulůžkový pokoj. I přes to, že hotel nebyl na 100% plný, jako jediné jsme byly ubytovány v pokojích v dependance. Ačkoliv šlo o jednu objednávku, nedostaly jsme pokoje vede sebe. Na pokojích byla dvě lůžka, ale hotelová kosmetika byla určena pouze pro jednu osobu! Sprcha nešla přepnout, voda tekla pouze do vany.

  • Prostory balneo, možnost využít pramen Poděbradky přímo v prostorách hotelu, výborná strava v hotelové restauraci a příjemná obsluha.

  • Vchod z parkoviště do hotelu je sice opatřený rampou pro zavazadla, ale než se host dostane k recepci a do dependance, musí překonat několikatery schody.

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
4

Anonym

Älteres Paar, 18.6.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
56 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
2
Komfort
4
Wert/Geld
4

Pavel doc.Ing.Hofrichter

Älteres Paar, 10.6.2017

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
56 %
  • Hotel je pěkný, strava je výborná.

  • Ve vybavení hotelového pokoje nám chyběly dvě židle. Byla tam jen jedna, na které se špatně sedělo (příliš zakloněné opěradlo).. Sledování televize večer bylo tak problematické. Jako nesmyslné nám připadalo zvolení lékařské konzultace až třetí den pobytu.v délce trvání 5 minut a de facto nemožnost změny typu procedur. V solné jeskyni byla lázeňská sestra velmi neochotná.

Persönlich
5
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
8
Komfort
5
Wert/Geld
5

Miroslav Boš

Einzelreisender, 24.10.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
56 %
  • klid příroda blízko do města i na kolonádu příjemná recepční

  • proležené matrace špína zdí v jídelně a na pokoji pavouci a pavučiny na zdech rozdílné časy léčebných kůr s partnerem nemožnost vybrat si náhradu za nechtěnou kůru

Persönlich
7
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
5
Komfort
5
Wert/Geld
5

Anonym

Junges Paar, 13.8.2010

Česká republika

  • Gesamtbewertung
56 %
  • Ubytování je hezké, komfortní, ovšem úklid nedostatečný. Bohužel nás obtěžovalo nadměrné množství pavouků a jiného hmyzu. Případné potíže byly rychle personálem vyřešeny.

  • Ubytování je hezké, komfortní, ovšem úklid nedostatečný. Bohužel nás obtěžovalo nadměrné množství pavouků a jiného hmyzu. Případné potíže byly rychle personálem vyřešeny.

Persönlich
3
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
3
Komfort
7
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 4.6.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
58 %
  • dobré

Persönlich
5
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
7
Komfort
6
Wert/Geld
6

Eva Šimandlíková

Einzelreisender, 3.9.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
58 %
  • Pokoj u restaurace, kde bylo docela rušno. Myslím,že nebyla plná obsazenost aby dostala tak separovaný pokoj v přízemí. Polopenze průměrná. Děkuji. E:Š.

Persönlich
8
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
6
Komfort
5
Wert/Geld
5

Anonym

Gruppe von Freunden, 29.6.2010

Čeština

  • Gesamtbewertung
58 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
3
Komfort
5
Wert/Geld
5

František Sedláček

Älteres Paar, 27.3.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Pomalé a liknavé doplňování raního bufetu. Hosté museli chodit za personálem a upozorňovat na lnedostatky. Pak čekání na doplnění. Větší výběr salátů u večeře.

  • Klid a park okolo zámečku.

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
4

Anonym

Einzelreisender, 16.8.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Personál příjemný a ochotný, pokoj čistý a hezký

  • Jídlo je na velice špatné úrovni

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 21.6.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
60 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 30.10.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Ubytovani se nam libilo.

  • Vzhledem rekonstrukce pred hotelem prichozi pohled parku u hotelu.Uvitali bychom pestrejši stravu vice zeleninovych salatu a ovoce a moučniky či dorty.

Persönlich
7
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
7
Komfort
5
Wert/Geld
6

mirko šindelek

Einzelreisender, 14.3.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Mili číšníci.

  • Žádný úklid, nebyly doplňovány kosmeticke drobnosti . parkoviště placene, ale nehlidane.

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
6
Komfort
4
Wert/Geld
6

Jitka Koborová

Einzelreisender, 30.11.2010

Čeština

  • Gesamtbewertung
60 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
5
Komfort
5
Wert/Geld
5

Václava Moťková

Einzelreisender, 22.6.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
62 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
7
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
5
Wert/Geld
5

Anonym

Einzelreisender, 2.1.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
62 %
  • Dobré wellness služby

  • Úroveň restaurace a kavárny neodpovídá 4 hvězdičkám.

Persönlich
5
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
9
Komfort
7
Wert/Geld
5

Jana Kaprasová

Einzelreisender, 29.9.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
62 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
7
Komfort
5
Wert/Geld
5

Anonym

andere Gruppe, 10.5.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
62 %
  • Patřím mezi stálé zákazníky. Kdyby se mně pobyt nelíbil, nebyla bych na Zámečku po deváté a přijedu určitě znovu.

  • Nelíbí se mně to, že v hotelu tohotu typu bych předpokládala prostírání v restauraci na jiné úrovni - ubrus,prostírání a ne dřevěná deska stolu a papírový ubrousek.

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
5
Komfort
5
Wert/Geld
5