+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Hotel Zámeček Bewertungen

Hotelbewertung

88%
Sehr gut

von 654 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    91%
  • Sauberkeit

    91%
  • Ausstattung

    88%
  • Komfort

    87%
  • Preis-Leistungverhältnis

    84%
Bewertungen anzeigen von:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Maruše Havlíčková

andere Gruppe, 23.9.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %
  • S pobytem jsme byly spokojené.Porovnáme - li však procedury,které jsme absolvovaly Luhačovicích,tak byly na vyšší úrovni, co se týká délky i provedení a cenové relace. Jinak personál ochotný,vstřícný,jídlo chutné,pro nás dostačující.

  • Klidné,pěkné prostředí Ochotný,milý personál Pestré,snídaně,hlavní jídla chutná

  • Nelíbíla se nám upravenost parku,hlavně při vstupu do Zámečku a nedokončené úpravy při vstupu od brány do budovy

Persönlich
9
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
8
Komfort
7
Wert/Geld
7

Anonym

Einzelreisender, 21.9.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Perfektní ubytování. Čistota, ochota recepce. Stravování bylo horší. Výborný kuchař, ovšem na požádání . Pouze první dva dny. Chceme touto cestou poděkovat personálu "Modrého salonku" za vynikající večeři a obsluhu, která dosahovala kvalit 4* hotelu. Rádi bychom vzkázali portálu Hotel.cz, aby si ověřil, co inzeruje. Hotel a RESTAURACE, která ovšem funguje tak trochu napolovic. Ubytování jinak perfektní.

  • Bohužel snídaně formou švédského stolu, je přijatelné, pokud se někdo stará o doplnění. Obědvali jsme mimo hotel. Večeře, první večer na požádání, vzhledem k tomu, že jme si nevybrali z připravených jídel, byla vynikající. Druhý večer personál restaurace nevěděl, zda nám kuchař vyhoví. Vyhověl, večeře opět vynikající. Ovšem třetí večer- pátek 20.9. - tragédie. Personál nám oznámil, že si MUSÍME vybrat. Večeře, teplé ve várnicích, obsluha neexistuje. Várnice neobsahovala to co bylo na lístku. Obsluha nám oznámila, že musíme jít jinam. Prostě jsme měli smůlu. Personál Hotelové restaurace ( ne všichni, ale ta dáma 20.9.) by ve 4* hotelu by se měla umět chovat. Byli jsme platící hosté. Takovéto chování by si neměla dovolit ani obsluha v hospodě. Je nám to velmi líto, ale zkazilo to celý dojem z pobytu. Chtěli jsme se příští rok vrátit do Poděbrad, ale opravdu budeme moc rozmýšlet.

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
6

Marcela Krutská

Einzelreisender, 19.9.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
96 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Ing.František Kopecký, CSc

Älteres Paar, 15.9.2019

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Po dokončení úprav okolí hotelu v souvislost s parkovištěm to bude výborné. Chtělo by to vylepšit parkovou úpravu, více laviček.

  • Velmi klidná poloha, střed města a kolonáda nedaleko.

  • Poněkud jednotvárná strava tím myslím obědy a večeře.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Jarmila Kubátová

Älteres Paar, 13.9.2019

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
74 %
  • Regionální muzeum Procházky podél Labe Minerální pramen přímo v hotelu Modrý salonek

  • Přestavba parkoviště Parkování pod okny Absence bazénu

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
6
Komfort
8
Wert/Geld
7

Anonym

Älteres Paar, 12.9.2019

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Pohodové a klidné prostředí. Klidná lokalita v blízkosti centra, dobrá dostupnost .

Persönlich
8
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
9
Komfort
6
Wert/Geld
8

Eva Činčerová

Älteres Paar, 10.9.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
74 %
  • Prostředí hotelu bylo příjemné Výborné jídlo a vždy jsme našli místo k sezení Fajn byly procházky podél Labe i po městě V cukrárně Milano vaří výborné espresso

  • Trochu vadil hluk při rekonstrukci parkoviště a dalších úprav, ale chápu, je toho třeba Krásná kavárna, ale malý výběr dortů a nedobrá káva

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
7
Wert/Geld
6

Miluše Orctová

Einzelreisender, 28.8.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
0 %
  • Příjemný persovál Dobrá kuchyně

  • Ubytování v pokoji pro vozíčkáře, takže v zrcadle jsem viděla svůj hrudník. Pod okny pokoje je staveniště, úprava parku. Bagr nebo rypadlo byly v provozu od rána do 20.30 hod večer. S ohledem na uvedené byla cena za pobyt vysoká.

Persönlich
0
Dienstleistungen
0
Sauberkeit
0
Komfort
0
Wert/Geld
0

Anonym

Einzelreisender, 27.8.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Edita Poláčková

Einzelreisender, 19.8.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
72 %
  • Balneo bylo dobré,jídlo vynikající.Čistota na pokojích dobrá.

  • Místnost,kde mě prováděli masáž byla neupravená a špinavá podlaha,na kterou jste nuceni se dívat otvorem v lehátku mi trochu zkazila dojem z masáže.Vzhledem k tomu,že se v okolí ubytování dělá rekonstrukce cest,bylo to někdy hlučnější než by asi mohlo být.Zkazilo to celkový dojem z pobytu.

Persönlich
9
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 22.7.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
68 %
  • Personál v jídelně/zvláště 1 servírka/ byla znuděná, neusmála se.... a přímo nám vyčítala jaký di bereme velký porce

Persönlich
3
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
6

Ingrid Lissniková

Einzelreisender, 10.7.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
86 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
10
Komfort
9
Wert/Geld
7

Miluše Klímová

Älteres Paar, 15.5.2019

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
94 %
  • Příjemné prostředí, ochotný personál, výborné jídlo. Byli jsme velmi spokojeni.

  • Líbilo se nám klidné prostředí. Personál se ochotně snažil vyjít nám vstříc. Velmi se nám líbilo. Budeme uvažovat o další návštěvě.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
9

Ivana Moravcová

Gruppe von Freunden, 6.5.2019

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
90 %
  • Víkend jsme si všechny jako bývalé spolužačky ze střední a dlouholeté kamarádky užili přesně tak, jak jsme si jej plánovali :-). Užili jsme si hezké prostředí, příjemné procedury, dobré jídlo i milý usměvavý personál :-).

  • Líbili se nám: Perfektně načasované procedury pro nás všechny v dopoledních hodinách a v téměř stejných časech - takže jsme odpoledne mohli na výlet, jak jsme měli v plánu. Dobrý výběr jídla v rámci polopenze - velmi ochotný personál v restauraci - nebyl problém vyhovět i jedné z nás, která neměla předem nahlášeno, že požaduje bezmasou stravu. Velmi milé a usměvavé paní na všech procedurách. Velmi milá obsluha v modré kavárně v hotelu Zámeček.

  • Museli jsme požádat o jiné župany. Ty, které byly na pokojích k dipozici byly příliš malé a krátké. Ale naší žádosti nakonec bylo vyhověno a hned další den ráno nám paní na pokoje přinesla župany jiné - froté velké dlouhé. Takže nakonec i tento drobný problém, který nás trochu stresoval, protože jsme si před pobytem do hotelu volali, zda jsou župany k dispozici a své jsme si s sebou nebrali, byl zdárně k naší spokojenosti vyřešen.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
7

Věra Matoušková

Älteres Paar, 28.3.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
74 %
  • až na plíseň v postelích vše v pořádku

  • plíseň v postelích

Persönlich
9
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
5
Komfort
8
Wert/Geld
6

Dana Horakova

andere Gruppe, 20.3.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Bylo to super Dekujeme

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Romana Hurtíková

Älteres Paar, 11.3.2019

Liberecký kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Každý rok na jaře se tam rádi vracíme.,,letos už po čtvrté,, Je před sezónou a my si uživáme klid v komfordu který nám osobně vyhovuje. Děkujeme

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

František Šimek

Einzelreisender, 2.1.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
72 %
  • Ochota a schopnost personálu nabídnout jiný pokoj, než byl rezervován. Pravidelný úklid v celém objektu. Skvělá práce kuchyně-vynikající kvalita jídla.

  • Nedostatečná informovanost recepce o konání aktivit mimo areál. Areál by si zasloužil úpravu okolních parků a komunikací v nich. Neutěšená podoba "zámecké zahrady". Výběr poskytovatele tzv. "koncertu" dne 30.12.2018. Vystoupení zpěváka a nastavení zvukové aparatury přimělo řadu návštěvníků do 20 minut k odchodu.

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 2.1.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
62 %
  • Dobré wellness služby

  • Úroveň restaurace a kavárny neodpovídá 4 hvězdičkám.

Persönlich
5
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
9
Komfort
7
Wert/Geld
5

Jana Novotná

Einzelreisender, 28.12.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Veliká spokojenost, vstricny a milý personal, jidlo velice dobré, pokoje pěkně, program velice pekny.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10