Hotel Zámeček Recenze

Hodnocení hotelu

87%
Velmi dobré

dle 527 recenzí

  • Personál

    90%
  • Čistota

    90%
  • Vybavení

    87%
  • Pohodlí

    87%
  • Poměr cena/kvalita

    83%
Zobrazit recenze, které napsal:
Seřadit od:
Zobrazit:

Klub důchodců Tmaň, pí Hrubá

ostatní, 19.5.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
82 %
  • Velmi dobré jídlo příjemná a ochotná obsluha

Personál
10
Služby
8
Čistota
9
Komfort
7
Cena/kvalita
7

Mária Kravjanská

rodina s malými dětmi, 15.5.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
94 %
  • Krasna dovolenka

  • Mohla by sa zlepsit pestrost jidla

Personál
10
Služby
7
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Zdeňka Havelková

jednotlivec, 15.5.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
70 %
  • Příjemný personál ale bohužel služby velmi slabe. Masáž skoro žádná, koupel nic moc nejlepší byla solná jeskyně .

Personál
10
Služby
4
Čistota
7
Komfort
7
Cena/kvalita
7

Blanka Růžičková

jednotlivec, 13.5.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Zdenka Martínková

jednotlivec, 9.5.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
78 %
  • Přii rezervaci pobytu jsem si písemně domluvila výměnu procedur s doplatkem,ale i přes písemné potvzrení k tomuto nedošlo,což jsem zjistila až na místě při ubytování.Pokoj č.117 mezi vchodem a Modrým salonkem mi nevyhovoval,protože pod oknem stále někdo postával a kouřil ,v noci rušili návštěvníci s kufry,kteří tudy procházeli,podotýkám, že jich byl celý autobus ze Švédska,byli dost hluční.Nevyhovovalo mi ani vybavení pokoje, který byl upraven pro invalidy a při sprchování tekla voda po celé koupelně,v té pak stojíte, když si fénujete vlasy.V předsíni pokoje bylo světlo na fotobuňku,které se rozsvěcelo a zhasínalo bez ohledu na to, kde se zrovna pohybujete.V pokoji nebyly připraveny toaletní potřeby,musela jsem o ně požádat v recepci. Naopak musím vyzdvihnout akčnost,vstřícnost a ochotu recepční slečny R. Ludvíkové, která velmi rychle a operativně vše dávala do pořádku,doobjednala procedury podle mého původního požadavku. Byla opravdu skvělá,chválím.Předesílám,že jsem byla v tomto hotelu již opakovaně a před tím vždy spokojena.

  • Profesionální a vstřícné jednání recepční R. Ludvíkové

  • Ubytování na p. č. 117

Personál
10
Služby
7
Čistota
8
Komfort
7
Cena/kvalita
7

Ladislava Blaťáková

jednotlivec, 9.5.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
38 %
  • Nedoporučuji, za tuto cenu najdete jinde lepší služby.

  • Pěkná lokalita

  • Kvalita hotelu neodpovídá ceně, WC na pokoji nemá odvětrání, v pokoji visí "mucholapka" což nevypadá nejlépe. Kvalita jídla (polopenze) velmi průměrná, personál nedoplňuje příbory, nebyly k dispozici ubrousky, obsluha nepružná bez zájmu o klienta. Procedury průměrné, pouze paní masérka stojí za pochvalu, jinak nic pro co by se do tohoto hotelu měl člověk vracet. Neupravené okolí hotelu.

Personál
5
Služby
3
Čistota
5
Komfort
5
Cena/kvalita
1

p.Zdeňka jeníková

dospělý pár, 4.5.2017

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
72 %
  • Byli jsme spokojeni tak, jak vyjadřují hvězdičky výše, dět. hřiště nehodnotím.

  • Prostředí hotelu, čisté upravené okolí, dobré jídlo, služby rehabil. pracovnic vcelku dobré,. Byli jsme spokojeni, i když to u Vás není levné,ale jsou to Poděbrady.

  • Bezmoc rehab pracovnic při výpadku vody na Balneu. Litovala jsem je. Paradoxně jsem si něco podobného zažila před třemi lety, kdy Vašeho údržbáře přes vodu postihl infarkt, také byl problém.

Personál
9
Služby
6
Čistota
9
Komfort
7
Cena/kvalita
5

Anonym

skupina přátel, 25.4.2017

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
90 %
  • Hotel v lesoparku - tiché, příjemné okolí, velmi dobré vybavení pokoje - oddělená koupelna a toaleta s umyvadlem, město - pěkná, udržovaná lázeňská kolonáda, hodně zeleně, řeka Labe - upravené cesty, vhodné na krásné vycházky i sportovní vyžití. Příjemný pobyt.

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Komfort
9
Cena/kvalita
9

Anonym

jednotlivec, 24.2.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
68 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
6
Komfort
6
Cena/kvalita
6

Vlastimil Karfík

dospělý pár, 11.1.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
74 %
  • Zámecká tradiční atmosféra Procedury Obsluha v kavárně, vstřícná a přátelská

  • Vybavení pokojů a příslušenství ve své většině neodpovídá evropské úrovni čtyřhvězdičkového hotelu

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
7
Cena/kvalita
6

Bronislava Bělobradičová

jednotlivec, 31.12.2016

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnocení
68 %
  • Hotel má svou neopakovatelnou atmosféru,pro kterou se do něj ráda vracím. Rovněž recepční jsou velmi příkemné a vstřícné.

  • Gastronomie obecně.Na nejnižší úrovni byly snídaně,které jsem si od2.dne,nosila vlastní! Absolutně žádný výběr,oschké tvrdé pečivo,většinou jen bílé. Chyvěly zdravější varianty,tmavé pěčivo,celozrnné,knackebroty,toustový chléb i toustovač. Vrcholem pak byla instantní káva u snídaně. Pro tu hrstku hostů,by byla lepší i káva překapávaná,když už ne presso. Sladké pečivo,bylo tvrdé a nepoživatelné bez vyjimky.

Personál
7
Služby
5
Čistota
10
Komfort
7
Cena/kvalita
5

Mirka Krenauerová

jednotlivec, 30.12.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Dobrá strava, příjemný personál, krásné a klidné prostředí.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
9
Cena/kvalita
9

Ludmila Kinkorová

dospělý pár, 29.12.2016

Jihočeský kraj

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Interiér a jeho výzdoba Ochota personálu

  • Vybavení koupelny - chybici madlo ve vaně a žádná odkládací plocha na toaletní kufřík, oděv

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 12.12.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Kamil Pavlíček

dospělý pár, 28.11.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
80 %
  • výborné

  • ubytování, stravovací služby, vysoká ochota personálu, umístění blízko centra.

Personál
9
Služby
7
Čistota
9
Komfort
8
Cena/kvalita
7

Sylva Hančlová

jednotlivec, 24.11.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
64 %
  • Nejslabší stránkou hotelu byla čistota nejen v pokoji, ale i ve společných prostorách, konkrétně prach kam se člověk podíval. Jídlo bylo výborné.

Personál
10
Služby
8
Čistota
2
Komfort
4
Cena/kvalita
8

Květoslava Kulatá

skupina přátel, 14.11.2016

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
78 %
  • V cizině si daleko víc váží majitelé restaurací a jejich personál hostů. V Poděbradech jim na hostech vůbec nezáleží a najíst se v nějaké restauraci je umění.

Personál
4
Služby
7
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
8

Miroslav Kloz

jednotlivec, 4.11.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
84 %
  • Krásné prostředí, ochotný a usměvavý personál, bezchybné služby, výborná kuchyně, parkování v místě, blízké jak centrum města, tak i kolonáda.

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Martina Černá

skupina přátel, 31.10.2016

Liberecký kraj

  • Celkové hodnocení
86 %
  • Byli jsme velmi nespokojení s celkovou komunikací společnosti spa.cz.

Personál
9
Služby
10
Čistota
9
Komfort
8
Cena/kvalita
7

Pavel Thomka

jednotlivec, 27.10.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
78 %
  • Hotel Zámeček je velmi pěkně zrekonstruován. Vybavení pokojů je na velmi dobré úrovni, kazí to jen nepohodlný polštář, ze kterého mě rozbolelo za krkem a ještě dodnes mě krk bolí. Místo, abych se zrekreoval, odvážím si paradoxně relaxačního pobytu bolest krku. Jídlo bylo průměrné, nebylo špatné, ale ani nadprůměrné. Obsluha v restauraci nebyla špatná, ale taková bez šťávy. Rehabilitační sastra se chovala až moc profesorsky, jako kdyby jednala malými dětmi, asi byla naštvaná, že musela pracovat o víkendu. Naopak chválím recepci, kde obsluha byla velmi příjemná a nic nebylo problém. Dojem z pobytu nemám špatný, ale abych si řekl, že to bylo super a někdy se sem vrátím, to říci nemohu. Procházky kolem řeky byly ovšem velmi příjemné.

  • - Pěkně zrekonstruovaný hotel - Zařízení pokojů - Hezké vycházky po okolí - Příjemné kavárničky - Příjemná obsluha v recepci

  • - Chování pracovnice ve wellnes centru

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
7